Tο  Εθνικό Κέντρο Πολιτιστικών και Επαγγελματικών Εφαρμογών , «Ε.ΚΕ.Π.Ε.Ε.»  – Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Eπιπέδου 2,  πιστοποιημένο κέντρο από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π, υλοποιεί Μοριοδοτούμενα Προγράμματα Eκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και την Vellum Global Educational Services.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στους ενεργεία εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στους υποψήφιους εκπαιδευτές ΔΙΕΚ, ΙΙΕΚ, ΣΔΕ και γενικότερα σε όλους τους πτυχιούχους που ενδιαφέρονται να απασχοληθούν στον τομέα της εκπαίδευσης.

Επιπροσθέτως όμως, η επιμόρφωση αυτή αποτελεί την στοχευμένη προετοιμασία για τις εξετάσεις εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ καθώς αναλύονται τόσο τα θέματα της θεωρητικής εξέτασης όσο και η μικροδιδασκαλία της πρακτικής εξέτασης.

 Σκοπός του πιστοποιημένου μεταπτυχιακού προγράμματος επαγγελματικής εξειδίκευσης είναι αφενός η επικαιροποίηση γνώσεων και προσόντων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών συμμετεχόντων και η βέλτιστη θεωρητική και πρακτική προετοιμασία των συμμετεχόντων για τις εξετάσεις της εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ.

Συμβουλευτική και Καθοδήγηση

  • Ορισμός συμβουλευτικής και οι στόχοι της – Συμβουλευτική σχέση και χαρακτηριστικά συμβούλου

  • Εννοιολογικές Προσεγγίσεις Συμβουλευτικής και Καθοδήγησης/Προπονητικής – Συμβουλευτική Στήριξη Εκπαιδευτικού – Τα Δύο Είδη Κοινωνικοποίησης και τα Είδη Μάθησης που Περιλαμβάνει – Η έννοια του Κριτικού Φίλου (Critical Friend)

  • Τα πέντε Στάδια στη Διαδικασία της Καθοδήγησης – Οι Τρεις Διαστάσεις της Καθοδήγησης – Τα οφέλη της Συμβουλευτικής – Η Συμβουλευτική ως Στρατηγική Ηγετικής Ανάπτυξης – Οι Περιορισμοί και τα Κυριότερα Προβλήματα της Συμβουλευτικής

  • Νέο Μοντέλο Συμβουλευτικής – Οι Ομάδες Συνεργασίας Εκπαιδευτικών: Η Διαμόρφωσή τους και ο Ρόλος του Διευθυντή – Η Συμβολή των Παραγόντων της Εκπαίδευσης στην Ομαλή Ένταξη των Νέων Εκπαιδευτικών

 Σχολική Συμβουλευτική

  • Παλαιότερα Μοντέλα Παρέμβασης στα Σχολεία – Κοινωνικό vs Ιατρικό Μοντέλο – Νέα Μοντέλα Προσέγγισης του Παιδιού/Παρέμβασης (Ολιστικό, Οικοσυστημικό) (Ecosystemic) – Βασικές Αρχές του Νέου Ενταξιακού Σχολείου – Ορισμοί Σχολικής Συμβουλευτικής

  • Μοντέλα Παρέμβασης στο Πλαίσιο του Σχολείου για την Πρόληψη/Αντιμετώπιση Ψυχοκοινωνικών Δυσκολιών – Συμβουλευτική Παρέμβαση για Παιδιά, Γονείς, Δασκάλους – Βασικές Αρχές/Στόχοι της Συμβουλευτικής Παρέμβασης στα Σχολεία – Ομάδες Παιδιών που Κατηγοριοποιούνται ως Παιδιά με Ε.Ε.Α. – Συμβουλευτική Διαδικασία στο Πλαίσιο του Σχολείου για Παιδιά με Προβλήματα/ΕΕΑ

  • Χαρακτηριστικά της Στάσης και Βασικές Δεξιότητες του Σχολικού Ψυχολόγου/Συμβούλου/Εκπαιδευτικού – Οφέλη της Ενεργητικής Ακρόασης (ΕΑ) – Βασικές Υποχρεώσεις και Προτεραιότητες του Εκπαιδευτικού σε Σχέση με τους Ευάλωτους Μαθητές

  • Στόχοι Σχολικής Συμβουλευτικής και Ψυχοπαιδαγωγικής Παρέμβασης σε Σχέση με τους Μαθητές με ΕΕΑ – Λειτουργίες της Συμβουλευτικής Δράσης – Βασικά βήματα της Ολιστικής (ψυχοδυναμική/συστημική/ενταξιακή/resilient) Ψυχοπαιδαγωγικής

Επαγγελματικός Προσανατολισμός και ο Ρόλος των Γονέων

  • Η Έννοια του Επαγγελματικού Προσανατολισμού Επαγγελματική Ανάπτυξη Ατόμων – Τι Πρέπει να Γνωρίζω πριν Επιλέξω Σπουδές και Επάγγελμα – Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού και οι Υπηρεσίες που Προσφέρουν

  • Μέσα Εκπαιδευτικής Επαγγελματικής Συμβουλευτικής – Αλληλεπίδραση Μαθητή/Γονέα/Σχολείου σε Θέματα που Σχετίζονται με Εκπαιδευτικές και Επαγγελματικές Επιλογές

  • Οικογένεια και Επιλογή Σταδιοδρομίας Συνεργασία Συμβούλων – Γονέων Τρόποι Διευκόλυνσης των Γονέων στην Ανάπτυξη Συμπεριφορών που Διευκολύνουν τη Λήψη Αποφάσεων των Παιδιών – Τύποι Γονέων – Τύποι Μητέρων

  • Κριτήρια επιλογής σπουδών και επαγγέλματος

Mentoring

  • Οι Πρώτες Αναφορές σε Μέντορες – Ο Ορισμός του Mentoring – Τα Πλεονεκτήματα του Mentoring

  • Ποιος είναι ο Μέντορας: Ο ρόλος του και οι αρμοδιότητές του – Τι δεν Πρέπει να Κάνει ο Μέντορας – Χαρακτηριστικά Ενός Καλού Μέντορα

  • Ο Ρόλος του Μέντορα Επιχειρηματικότητας – Συμβουλές και Προϋποθέσεις για την Ανάπτυξη Ποιοτικής Σχέσης Μεταξύ του Μέντορα και του Νέου Υποψηφίου

  • Οι Τέσσερις Τύποι Mentoring

Συμβουλευτική Συνέντευξη

  • Ορισμός της Συνέντευξης – Διαφορές Μεταξύ Συνέντευξης και Συζήτησης – Η Συνέντευξη στην Κοινωνική Εργασία Επικοινωνία στη Συνέντευξη

  • Τα Χαρακτηριστικά της Καλής Επικοινωνίας – Πρότυπα Επικοινωνίας – Τύποι Λεκτικής Επικοινωνίας – Η Σημασία της Μη Λεκτικής Επικοινωνίας – Σκοποί της Συνέντευξης

  • Η Ερευνητική και η Συμβουλευτική Συνέντευξη – Στάδια Παρέμβασης στη Συμβουλευτική – Κατανοώντας τη Συμβουλευτική Σχέση και οι 6 Βασικές Αρχές που τη Διέπουν

  • Η Τεχνική της Ενεργητικής Ακρόασης – Η Τεχνική της Ανατροφοδότησης και οι Κατηγορίες της – Στάση Σώματος του Καλού Ακροατή – Φραγμοί στη Διαδικασία Ακρόασης

Επαγγελματική Ανάπτυξη Ειδικών Ομάδων

  • Δυσκολία Ορισμού της Έννοιας Αναπηρία και Άτομα με Ειδικές Ανάγκες – Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά Ατόμων με Αναπηρία – Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Προώθηση στην Απασχόληση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες – Σκοπός της Ειδικής Εκπαίδευσης – Η Ισχύουσα Νομοθεσία

  • Αύξηση Ευκαιριών Απασχόλησης για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες – Τι Περιλαμβάνει η Εξεύρεση Εργασίας – Τρόποι Εξεύρεσης Εργασίας και Βελτίωσης της Απασχολησιμότητας – Στήριξη στην Κοινωνική και Επαγγελματική Ένταξη των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

  • Οι Δράσεις, τα Οφέλη και τα Χαρακτηριστικά της Συμβουλευτικής Υποστήριξης – Τα Εργαλεία της Υποστήριξης και Προώθησης της Απασχόλησης – Τα Οφέλη των Δράσεων Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης

  • Συμβουλευτική Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας: Το Μοντέλο της Επανόδου για Αποφυλακιζόμενα Άτομα

Συμβουλευτική και Νέες Τεχνολογίες

  • Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στην Ψυχολογία – Θεραπευτική Τεχνολογία – Παρεμβάσεις Υποστηριζόμενες από το Διαδίκτυο: Διαδικτυακά Υποστηριζόμενες Παρεμβάσεις (web based), Διαδικτυακά Χειριζόμενο Θεραπευτικό Λογισμικό, Διαδικτυακή Συμβουλευτική ή/και Θεραπεία, Λοιπές Θεραπευτικές Δραστηριότητες

  • Η Έννοια, ο Ορισμός και τα Οφέλη της Τηλεσυμβουλευτικής – Τα Μειονεκτήματα και οι Προκλήσεις της Τηλεσυμβουλευτικής

  • Η Τηλεσυμβουλευτική ως Έγκυρο Θεραπευτικό Μοντέλο: Ηθικά και Δεοντολογικά Θέματα Θεραπευτική Σχέση – Θεραπευτικό Συμβόλαιο

  • E-Counseling vs Τηλεσυμβουλευτική: Διεθνής και Ελληνική Πραγματικότητα – Συμπεράσματα

Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας των Κοινωνικών Επιστημών

  • Εισαγωγή στις Μεθόδους Κοινωνικής Έρευνας

  • Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποσοτικών Ερευνών: Μέθοδοι Δειγματοληψίας, Συλλογής και Ανάλυσης Ερευνητικών Δεδομένων

  • Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποιοτικών Ερευνών

  • Δεοντολογία Έρευνας και Συγγραφή Επιστημονικών Εργασιών

Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος

ECVET και Μοριοδοτήσεις

Όλα τα προγράμματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, προσφέρουν Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες Επαγγελματικής Κατάρτισης ECVET. Ενδεικτικά, ένα πρόγραμμα 450 ωρών πιστώνει 22,5 ECVET. Το πρόγραμμα δίνει τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών. (NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4589 Αρ. Φύλλου 13).

Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς και επιστημονικούς συνεργάτες δημοσίων ΙΕΚ ή/και ΣΔΕ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.

Για την εγγραφή σας στο Πρόγραμμα, θα πρέπει να αποστείλετε τα εξής δικαιολογητικά:

  • Φωτοτυπία Ταυτότητας
  • Συνημμένη Αίτηση Ενδιαφέροντος

Πληροφορίες και Κατάθεση Αιτήσεων Δευτέρα – Παρασκευή 10.00 π.μ. έως 18.00 μ.μ.

ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ 35, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ, Τηλ.: 2105582372-373-374

ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΟΛΙΤΗ 11, ΚΕΡΚΥΡΑ, Τηλ.: 2661181206-232

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας!

 

Διάρκεια

9 Μήνες

Βεβαίωση

ΝΑΙ

ECVET

22.5

Πιστοποίηση

Προαιρετική

Γλώσσα

Ελληνικά